Coccolino Sensitive Cashmere & Almond aviváž 58 PD 1,45 l

Cena
74 Kč

Značka
Coccolino

Kód produktu
04802

Skladem
ks
(23 ks na skladě)

Marketing produktu

Koncentrovaný avivážní přípravek Coccolino Sensitive Cashmere & Almond patří do kolekce Coccolino Creations, která byla vytvořená ve spolupráci s experty na parfémy. Medvídek Coccolino vám tentokrát přináší aviváž s vyváženou, bohatou a intenzivní vůní, která skvěle kombinuje kašmír a mandle. Vaše prádlo bude nejen měkké, hebké a nadýchané, ale díky speciálním parfemovaným mikrokapslím vás bude také dlouho těšit svěží vůní kašmíru a mandlí. Aviváž vám rovněž pomůže déle udržet kvalitu látky a po jejím použití bude vaše prádlo nejen rychleji schnout, ale navíc se vám bude snadněji žehlit.

Marketing značky

Aviváže Coccolino dodají Vašemu prádlu jedinečnou vůni, úžasnou hebkost a svěžest. Aviváže Coccolino jsou charakteristické Technologií microencapsule. Ta spočívá v tom, že každá kapka aviváží Coccolino obsahuje miliony parfémovaných mikrokapsliček, která v průběhu nošení pozvolně praskají. Díky tomu se vůně uvolňuje postupně, a Vy se tak můžete z voňavého a svěžího prádla radovat i dlouho po vyprání. Roztomilý medvídek Coccolino Vám přináší úžasné kombinace vůní, které Vám dokážou zpříjemnit den. Používáním aviváže navíc pomáháte déle udržet kvalitu látky, Vaše prádlo rychleji schne a snáze se žehlí. Navíc má používání aviváže antistatický účinek. Pod značkou Coccolino můžete najít také pestrou paletu dalších doplňků praní. Vyzkoušejte aviváže doplnit například parfémovanými perličkami Coccolino Intense, při žehlení krásně ovoněnou vodu do žehličky, vonné ubrousky do sušičky, nebo třeba vonné sáčky, které zvládnou Vaše oblečení krásně provonět v šuplíku nebo ve skříni.

Marketing výrobce

Společnost Unilever se řadí mezi největší dodavatele potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči na světě. Do jejího portfolia spadá více než 400 značek, zahrnujících oblíbené značky Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann's, Knorr, Lipton, Magnum nebo Algida, které mají své stálé místo v domácnostech po celém světě.

Zodpovědné podnikaní společnosti stanovuje Unilever plán udržitelného rozvoje (USLP), představený v roce 2010. Ten leží v srdci všeho, co Unilever dělá. Jeho cílem je za současného růstu byznysu snižovat environmentální stopu a přitom zvyšovat pozitivní dopad na společnost. Značky společnosti Unilever se stále více zaměřují na to, aby měly jasně vymezené společenské nebo environmentální poslání.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. UNILEVER ČR, spol. s r. o., s hlavním sídlem v Praze, je součástí regionu Východní Evropa (EE) spolu s dalšími devatenácti pobočkami.

Složení

5-15%: kationtové povrchově aktivní látky, <5%: parfum, alpha-isomethyl ionone, amyl cinnamal, citronellol, coumarin, hexyl cinnamal, DMDM hydantoin, potassium sorbate