NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY


JE POTŘEBA PRO OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ REGISTRACE?

Samozřejmě Vás nebudeme k ničemu nutit, takže pro uskutečnění nákupu registrace nezbytná není. S registrací máte ale jisté výhody. Vaše předchozí objednávky se ukládají do historie a Vy tak nemusíte znovu hledat produkty, které si kupujete pravidelně. Registrace u nás navíc není závazná, můžete ji tedy kdykoliv bezplatně zrušit.

ZA JAK DLOUHO MOHU ZBOŽÍ OČEKÁVAT?

Termín dodání objednávky se odvíjí od dopravce a způsobu dopravy, které jste si zvolili. Dopravce má Vaše kontaktní údaje a bude Vás informovat o přesném termínu a času doručení.

ZÁSILKA STÁLE NEDORAZILA, JAK MÁM POSTUPOVAT?

Zkontrolujte si Vaši e-mailovou schránku, dopravce Vám mohl zaslat dodatečné informace o termínu dodání, případně Vám zpráva mohla spadnout do spamové schránky. Pokud dopravce žádné informace neposkytl, kontaktujte nás na tel. čísle: +420 797 828 283 a my situaci rychle vyřešíme.

JE MOŽNÉ ZBOŽÍ VYZVEDNOUT OSOBNĚ?

Určitě. Vaše zboží si můžete vyzvednout na adrese našeho skladu: Brněnská 339, Dobšice - Znojmo 671 82 v pracovní dny od pondělí do pátku mezi 10:00 – 16:00 hodinou.

Objednané zboží, které je v našem skladu, je možné vyzvednout v provozních hodinách již ten samý den po obdržení výzvy k vyzvednutí objednávky. O přesném termínu vyzvednutí zboží budete vždy informováni e-mailem. V případě jiného času vyzvednutí nás prosím kontaktujte telefonicky.

CHCI ZMĚNIT POTVRZENOU OBJEDNÁVKU, JAK MÁM POSTUPOVAT?

Měnit zadanou a potvrzenou objednávku lze pouze v případě volby dodání na dobírku. Kontaktujte nás telefonicky nejpozději do 30 minut od potvrzení objednávky a my provedeme požadované změny za Vás. Telefonní kontakt na zákaznickou linku je +420 797 828 283.

JAK ZJISTÍM, ŽE PLATBA PROBĚHLA V POŘÁDKU?

Po dokončení objednávky posíláme na Vámi uvedenou adresu potvrzovací e-mail. V případě, že Vám e-mail nedorazil se nejdříve podívejte do spamové schránky a poté kontaktujte náš zákaznický servis na , nebo +420 797 828 283.

PŘIŠEL MI JINÝ, NEBO POŠKOZENÝ VÝROBEK.

Kontaktujte náš zákaznický servis na info@gmarkt.cz, nebo +420 797 828 283  a my problém v co nejkratší době vyřešíme.

KDE SE MOHU INFORMOVAT O STAVU REKLAMACE?

Veškeré potřebné informace o stavu reklamace jsme Vám odeslali na e-mail, další dotazy rádi zodpovíme na zákaznické lince +420 797 828 283 , případně na info@gmarkt.cz.

Legenda jménem Nivea

Legenda jménem Nivea

Nivea je jedna z nejstarších a nejznámějších kosmetických značek na světě, která nabízí širokou škálu produktů pro péči o tělo, obličej a vlasy. Mezi nejlegendárnější produkty této značky patří Nivea Creme.


Orientální kosmetika Tesori d'Oriente

Orientální kosmetika Tesori d'Oriente

Tesori d'Oriente je značka italské kosmetiky, která se specializuje na výrobu vysoce kvalitních a ručně vyráběných produktů pro péči o tělo a duši. Značka se inspiruje starodávnými tradicemi a léčivými schopnostmi východního světa a spojuje je s moderními technologiemi a výzkumy.


Aviváže a jejich použití

Aviváže a jejich použití

Aviváž je jedním z nejdůležitějších prvků pro péči o vaše prádlo. Použití aviváže pomáhá udržovat oblečení měkké, vonící a bez statické elektřiny. Navíc aviváž může pomoci chránit barvy a tvar oblečení.

Nevíte jaké vlhčené ubrousky vybrat? My víme!

Nevíte jaké vlhčené ubrousky vybrat? My víme!

Vlhčené ubrousky se staly nepostradatelnou součástí každodenního života mnoha lidí. Tyto praktické a pohodlné pomocníky slouží k rychlému čištění těla, rukou, nebo povrchů. Existuje řada druhů vlhčených ubrousků s různými složeními a účinky. Některé jsou určeny k ochraně před sluncem, jiné ke čištění pleti nebo k dezinfekci.

Další